donderdag 24 november 2011

eerste update

De eerste is al weer van juli in de verzameling. Het is een documantaire op dvd met op de hoes 3 apen in de hzz houding.Deze heb ik gekocht bij Bol.com .Toen ik een keertje bij de familie Holleman was heb ik deze in hun verzameling gezien. Toen ik toch een bestelling had lopen bij Bol.com heb ik hem gelijk mee besteld.

De tweede is een koperen deurklopper. Hij is gekocht via Ebay van Michelle Mashall uit Engeland.

De derde en vrierde zijn een koperen schaaltje van 4 bij 10 cm en een tegeltje van 13 bij 13 cm met de hzz apen er op.Deze heb ik gekocht via Marktplaats van Peter Attevelt uit Amersfoort.

De vijfde van deze update heb ik al enige tijd in bezit. Via de familie Holleman heb ik een borduurpatroon gekregen.Deze heb ik weer laten borduren door Inneke uit mijn corsobuurtschap, die dit graag in haar vrije tijd doet, net als mijn andere geborduurde HZZ.Mijn moeder had hem al enige tijd geborduurd liggen, maar kreeg er geen goed lijstje voor gevonden. Nu is dat dan wel gelukt.

De zesde heb ik gekocht tijdens de jaarmarkt met het Zundertse bloemencorso.

De zevende en achtse ben ik al weer enige tijd naar opzoek.Ze zijn gekocht via Ebay van Patricia Green uit Amerika.Het zijn 2 kerstballen.Er stond al vaker een kerstbal op Ebay van de Christofercollectie.Maar deze was of te duur in de verzendkosten, of werden gewoon niet naar Nederland verzonden.Maar goed ook, want als ik eerlijk ben vind ik deze ook mooier.

De negende is gekocht tijdens mijn vakantie in Beekbergen bij Glasatelier JEVABA in Doesburg. Het zijn kristallen hzz aapjes.

De tiende is ook gekocht tijdens de vakantie in Beekbergen. Het is een stempetje van 2 bij 6 cm.Hij is gekocht bij Stempelmakerij de Voet in Deventer.In die winkel zijn meer dan 10.000 stempels te vinden. Helaas was er op dit moment geen keuze in HZZ, maar deze had ik ook nog niet.De zinkel is te vinden via http://www.stempelgalerie.nl/

De laatst ( het kan ook weer wel ) heb ik tijdens de vakantie in Beekbergen gekocht in de Wereldwinkel in Eerbeek. Hij is afkomstig uit Peru.

De komende tijd ga ik kijken hoe ik mijn andere setjes hier ook nkan plaatsen.Deze zullen als het goed gaat er op komen zoals bij mijn oude blog in sub groepen. Maar dat is voor een volgende keer.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten