zaterdag 30 december 2017

nog ff een update voor het einde van het jaar.

Ik zie nu pas dat de laatste update al van maart was. Maar tot augustus is er ook niets bij gekomen.

De eerste is een envelop met daar op de drie apen gedrukt. Het is al een oude envelop, uit 1935. Ik heb hem gevonden op Ebay Amerika.

Kort daarna zag ik 3 kokosnoten waar ze hzz van hebben gemaaakt. Ook zijn het waxinelichthouders.Al lang hoopte ik op kokosnoot horen zien zwijgen, maar meestal waren de verzendkosten gewoon veel te hoog. Ze komen van William Wieb uit Springfeeld, IL, Amerika

Toen ik nog eens op marktplaats wat verder terug keek wat er nog op stond dan de dagelijkse nieuwe aangeboden apen, zag ik daar weer het grote houtsnijwerk staan dat aan geboden werd door Danielle uit Hoorn. Deze had ik natuurlijk al wel eerder gezien maar waarschijnlijk van wegen corso niet veel mee gedaan.Ik besloot toch een bod te doen en daar ging ze mee akkoord. Het is een groot snijwerk van zo'n 60 cm breed en 40 cm hoog.Helaas had ze er verder geen informatie over waar hij vandaan zou komen.

Toen we een keertje door de Action liep zag mijn vriendin kindersokken liggen met hzz. Die kon ik natuurlijk niet laten liggen.

Via marktplaats zag ik de advertenties staan van Addy van der Heijden. Er stonden veel advertentie van op.Ik vond er een houten hzz, een beeldje in een gedroogd stuk groenten  ( of wat het dan ook mag zijn) en een oud tegeltje met de drie apen.

Op Ebay vond ik ook een beschermhoesje voor  een iphone 6 met horen zien zwijgen er op. Alleen waren de kosten wat hoog. Toen ik ging zoeken op het internet vond ik hem voor heel wat minder geld op www.casimoda.nl.

Met mijn verjaardag heb ik 2 setjes gekregen van mijn ouders. Een wat zwaardere gipsen hzz en 1 die van natuursteen lijkt te zijn. Dat model heb ik al een keer of 6, maar toch iedere keer van een ander materiaal.

De laatste is een een t shirt . Ook gevonden op Ebay. Het heeft alleen Chinese maten, wat inhoud dat het een heel stuk kleiner valt als dan je een Nederlandse kledingmaat hebt. Gelukkig stond er wel een vergelijkingsschema bij vermeld. Ik hoopte de juiste maat gevonden te hebben zodat ik er ook 1 kon dragen . Maar hij viel nog wat te klein uit.Maar goed dat ik er niet gelijk 2 besteld had. De 2e is onderweg, dus de eerste kan bij de verzameling.

Gisteren weereens op Ebay frankrijk en Duitsland gekeken. Dat had ik beter niet gedaan, want er zijn er al weer 4 onderweg voor begin 2018 😃












Geen opmerkingen:

Een reactie posten