woensdag 25 april 2018

goed begin van het jaar

Zoals in het laatste update al gemeld waren de eerste al weer ondereg voor 2018
En er kwamen er nog wat meer bij ook.

De eerste is een t shirt, gekocht via Ebay . Het is een shirt uit China , wat ook betekende dat het Chinese maten waren. Ik had hem al 2 maten grote besteld dan ik normaal draag, met het idee om hem zelf te gaan dragen of als hij te klein was bij mijn verzameling te voegen. Het is dus het laatste geworden. Hij moet 3 maten groter zijn als de Europese maat. Dus dat wetende toch nog maar een 2e besteld om te gaan dragen.

Via Ebay Frankrijk heb ik een telefoonkaart gekocht van Mevr. Goosens uit Ciney in Belgie

Ook via Ebay een telefoonhoesje met de drie apen er op.

Van Ebay Duitsland een leuk broodtrommeltje met de drie apen.

Via Ebay Engeland een mok met al de drie de apen er op

Tijdens een bezoek aan de Xenos vond ik 3 kaarten met ieder 1 van de apen er op.

Bij de Action had mijn vriendin vellen met stickers gekocht voor onze zoon. 2 bleken er perfect in de
verzameling te passen. Dacht eerst 3, maar bij 1 stond er 1 van de 2 apen dubbel op.

Via marktplaats heb ik weer een kaart gekocht met het houtsnijwerk uit Nikko in Japan er op. Dit keer van Josje Bosch uit Ruurlo

Van Leni uit Barendrecht heb ik via Marktplaats 3 soort flippo's gekocht met hzz er op.


 telefoonkaart
telefoonhoesje 

                                        
 broodtrommel








Geen opmerkingen:

Een reactie posten